Ny häst...

..på G! H*n anländer på måndag men jag kommer ha fullt upp med prov i början av nästa vecka så jag får ge er en update när allt har lagt sig lite.
I vilket fall så rullar dagarna på här i Tyskland. Avdelningen där jag är nu och jobbar blir bara roligare och roligare med tiden vilket naturligtvis känns väldigt skönt, då går tiden desto snabbare. Mina hästar sköter sig kanoners och de har alla fått bli av med lite päls (hel eller halv islandsklippning eftersom de går ute 24/7), Vindsvöl kommer hem om ynka 2 veckor och som sagt anländer en ny liten häst till mig på måndag. Ska bli spännande!
Tills dess...
Ha det bra så hörs vi!

/Mathilda

Jag och min första häst som jag red in självständigt från grunden här i Tyskland. Även en favvis!

Kommentarer:

1 Anonym:

Duktigt jobbat !! Han ser fin ut förstår att det är en favorit . Kul att det går bra med skolan.

2 Anonym:

sååå tjusig! kanske du har något till mig om jag inte lyckas hitta något lämpligt här hemma :)

Kommentera här: